Regulamin

 

Regulamin Sklepu Internetowego www.glany.com.pl

obowiązujący od dnia 25 grudnia 2014 r.

 

1.Postanowienia ogólne.

- Regulamin niniejszy reguluje warunki zawierania umów sprzedaży i wykonywania tych umów za pośrednictwem sklepu internetowego www.glany.com.pl .

- Sklep internetowy www.glany.com.pl zajmuje się sprzedażą obuwia, akcesoriów obuwniczych oraz odzieży i jest prowadzony przez firmę:

FHU Zbigniew Neuman
ul. Baczyńskiego 22/6 
59-220 Legnica

tel. 508 134 541

NIP 691-103-40-30

REGON 390002778

zarejestrowaną w UM Legnica w Ewidencji Działalności Gospodarczej pod nr 2824

- Na podany powyżej adres należy kierować korespondencję tradycyjną (pocztową). Korespondencję elektroniczną związaną z działalnością sklepu www.glany.com.pl należy wysyłać na adres  e-mail glany@glany.com.pl.

        • Klientami sklepu www.glany.com.pl mogą być wyłącznie  osoby posiadające adres korespondencyjny na terytorium Polski. Jeśli klientem jest osoba fizyczna musi ona być pełnoletnia i posiadać pełną zdolność do czynności prawnych.

- Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych

 

  1. Składanie zamówień.

 

Aby dokonać zakupu wybranego produktu należy kliknąć ikonę „dodaj do koszyka" , po czym można kontynuować zakupy lub kliknąć ikonę „przejdź do koszyka " i dokonać zakupu. W celu poprawnego złożenia zamówienia należy dokładnie wypełnić formularz danych kontaktowych, danych niezbędnych do wystawienia faktur oraz danych do wysyłki. W kolejnym kroku należy wybrać sposób dostawy oraz metodę płatności. Po potwierdzeniu złożenia zamówienia wyświetlane jest podsumowanie danych zamówienia. W trakcie składania zamówienia klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych

Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje wiadomość e-mail z informacją zawierającą jego przyjęcie oraz z potwierdzeniem wszystkich istotnych elementów zamówienia.

- Prowadzący sklep internetowy www.glany.com.pl wystawia dokument sprzedaży w postaci paragonu lub na życzenie klienta faktury VAT. W przypadku wystawienia faktury VAT w formularzu zamówienia należy wpisać dokładne dane konieczne do jej wystawienia.

 

  1. Ceny

 

Wszystkie ceny podane sklepie www.glany.com.pl są cenami brutto, zawierają 23% podatek VAT i wyrażone są w PLN.

Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy zamówionego produktu.

 

  1. Dostawa oraz formy płatności

 

Klient zobowiązany jest zapłacić wskazaną w zamówieniu cenę produktów powiększoną o koszt wybranej przez siebie formy przesyłki:

 

Przedpłata na rachunek:

 

  • wysyłka paczki poprzez Pocztę Polską przesyłką priorytetową - koszt 15,00 zł.

  • wysyłka paczki firma kurierską Siódemka – koszt 19,00 zł.

 

W przypadku wybrania przez klienta jako metody płatności przedpłaty na rachunek bankowy realizacja zamówienia nastąpi po zaksięgowaniu środków za zakupiony produkt na naszym rachunku:

 

57 1050 1748 1000 0090 7484 2684 - ING

FHU Zbigniew Neuman
 ul. Baczyńskiego 22/6 
59-220 Legnica

 

Za pobraniem:

 

  • wysyłka paczki poprzez Pocztę Polską przesyłką priorytetową - koszt 19,00 zł.

  • wysyłka paczki firmą kurierską Siódemka – koszt 23,00 zł

 

Zamówienie, którego wartość przekracza 400 PLN wysyłane jest na nasz
koszt.

 

 

Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych licząc od dnia jego potwierdzenia. W wyjątkowych przypadkach czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do 4-5 dni roboczych. W każdym jednak przypadku zgodnie z art. 5431 Kodeksu cywilnego, jeżeli klientem jest konsument sprzedawca obowiązany jest wydać mu produkt, nie później niż w terminie trzydziestu dni od dnia zawarcia umowy.

 

Klient odbierając przesyłkę z zamówieniem od kuriera, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania zalecamy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera oraz powiadomić o tym fakcie sprzedawcę.

 

  1. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży

 

  • Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu. Wykonując prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży klient może skorzystać z formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy zamieszczonego na stronie UOKiK uokik.gov.pl/download.php?id=780 .

  • W ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy zostanie zwrócona zapłacona cena towaru do klienta. Zwrot dokonywany jest w zależności od wybranej przez klienta formy płatności przekazem pocztowym albo na wskazany przez niego rachunek bankowy.. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej kwoty do czasu otrzymania produktu lub potwierdzenia jego wysłania.

  • Klientowi zostaną zwrócone wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia produktu ((za transport od sprzedawcy do klienta). W takiej sytuacji sprzedawca zwraca jedynie koszt najtańszego zwykłego sposobu przesyłki dostępnego w ofercie sklepu.

    Kupujący musi pokryć koszt związany ze zwrotem produktu po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Czyli odesłaniem produktu do sprzedawcy.

  • Prawo do odstąpienia od umowy jest ograniczone w przypadku gdy przedmiotem świadczenia jest produkt wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

  • Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej informacji mailowej lub telefonicznej.





  1. Reklamacja



-Produkty oferowane w sklepie www.glany.com.pl objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za wady ukryte, które ujawnią się w trakcie użytkowania (rękojmia).




- Sprzedawca przestrzega obowiązku dostarczania produktów pozbawionych wad. Sprzedawca stosuje procedurę rozpatrywania reklamacji w zakresie i na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym w art. 556-576.

- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 

- Reklamacje można zgłaszać wysyłając reklamowany produkt na adres: 

 

FHU Zbigniew Neuman
 ul. Baczyńskiego 22/6 
59-220 Legnica

tel. 508 134 541

 

- Do reklamowanego produktu prosimy dołączyć dowód zakupu np. kopię paragonu lub faktury VAT oraz opis zauważonej wady wraz z określeniem sposobu załatwienia reklamacji. Klient może skorzystać z wzoru druku reklamacyjnego, który jest do pobrania na stronie internetowej UOkiK uokik.gov.pl/download.php?plik=6117

 

- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni licząc od dnia jej zgłoszenia.

 

  1. Postanowienia końcowe.



- Składając zamówienie kupujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych firmy www.glany.com.pl.
- Dane osobowe klientów wykorzystywane są tylko i wyłącznie do realizacji zamówienia 
- Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom.
- O zmianach Regulaminu klienci zostaną poinformowani na stronie sklepu www.glany.com.pl
- Zakup produktów w sklepie www.glany.com.pl jest równoznaczny z akceptacją zasad regulaminu przez Kupującego.

- Oferta prezentowana w sklepie www.glany.com.pl nie jest ofertą w rozumieniu przepisów    Kodeksu Cywilnego. 



 

 

Regulamin obowiązujący do 24 grudnia 2014 roku

 

1. ZAMÓWIENIE

- Aby zakupić interesujący Cię produkt w sklepie internetowym " GLANY.COM.PL " musisz
przesłać poprawnie wypełniony formularz zamówienia.
- Realizację zamówienia złożonego do godz. 14:00 rozpoczynamy w dniu jego otrzymania.
W przeciągu 3-14 dni powinieneś stać się właścicielem zamówionego produktu (uwaga,
niektóre zamówienia są realizowane w dłuższym terminie wówczas w opisie takiego
produktu znajduje się stosowna wzmianka na ten temat).
  - Jeżeli chwilowo brak zamówionego przez Ciebie towaru zostaniesz o tym poinformowany
e-mailem lub telefonicznie. W takim przypadku termin realizacji zamówienia może
ulec wydłużeniu.
- W celu weryfikacji zamówienia prosimy o podanie aktualnego numeru telefonu.
- O warunkach sprzedaży i wysyłki za granicę informujemy każdego klienta indywidualnie.
 

2. CENA

- Ceny podane w naszym sklepie są cenami brutto, zawierają 23% podatek VAT
i wyrażone są w PLN.


3. WYSYŁKA

Wysyłki zamówionych produktów realizujemy w następujący sposób:
- wysyłka paczki poprzez Pocztę Polską przesyłką priorytetową po wpłacie pieniędzy
na rachunek bankowy. Koszt 15,00 zł.
- wysyłka paczki poprzez Pocztę Polską za pobraniem przesyłką priorytetową.
Koszt przesyłki 19,00 zł.
- zamówienie, którego wartość przekracza 400 PLN wysyłane jest na nasz
koszt.



4. PŁATNOŚCI

Za zamówione produkty stosujemy następujące formy płatności:
- pobranie - płacisz przy odbiorze przesyłki od doręczyciela lub przy odbiorze na poczcie.
- przedpłata- wpłacasz pieniądze na rachunek bankowy po potwierdzeniu przez nas
zamówienia.

Zamówienie będzie przez nas realizowane po wpłynięciu wymaganej kwoty na nasz
rachunek:


57 1050 1748 1000 0090 7484 2684 - ING

FHU Zbigniew Neuman
ul. Skarbowa 1
59-220 Legnica


5. FAKTURY VAT

- Jeżeli na zakupiony towar życzysz sobie fakturę VAT zaznacz to
 w formularzu zamówienia. 
 

6. REKLAMACJA I GWARANCJA

- Warunki reklamacji towarów konsumpcyjnych zostały określone w ustawie
z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego ( Dz.U. nr141, poz.1176 )
 - Zamówiony produkt masz prawo zwrócić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania 
bez podania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie. Zwrot może nastąpić
pod warunkiem, że towar jest nieużywany, czysty, z oryginalnymi metkami,
 przywieszkami, dowodem potwierdzającym zakup produktu w naszym sklepie. 
W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu.
Do zwracanego produktu musi być dołączona informacja o formie zwrotu pieniędzy.
 Równowartość zamówienia zostanie przekazana w terminie 7 dni roboczych od daty 
 dostarczenia towaru do siedziby firmy. Nie odbieramy paczek 
 wysyłanych na nasz koszt za zaliczeniem pocztowym. 
  - Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi
w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym
przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą
 (podstawa prawna art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 02.03.2000 r.) 
- Reklamacja powinna zawierać opis usterki, imię i nazwisko reklamującego,
adres zwrotny oraz telefoniczny numer kontaktowy.
- O sposobie załatwienia reklamacji zostaniesz powiadomiony w termine 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Ponieważ wszyscy dysponujemy różnymi typami monitorów oraz ich indywidualnymi 
ustawieniami kolor rzeczywisty prezentowanych w sklepie produktów może nieznacznie
różnić się od ich wersji przedstawionych na znajdujących się w sklepie zdjęciach.
  

7. DANE OSOBOWE

- Dane osobowe zgromadzone w bazie danych są wykorzystywane jedynie do realizacji
zamówień dokonywanych w sklepie "GLANY.COM.PL",
i nie są w żaden inny sposb przetwarzane.




8. INFORMACJE O PRZESIEBIORCY

Sklep internetowy www.glany.com.pl prowadzony jest przez firmę:

FHU Zbigniew Neuman
ul. Skarbowa 1
59-220 Legnica

NIP 691-103-40-30

REGON 390002778

zarejestrowaną w UM Legnica w Ewidencji Działalności Gospodarczej pod nr 2824

  • Dodaj link do:
  • facebook.com